Sunday 1 July 2012

IMPULSIF

Kamu tahu apa itu sifat Impulsif?
Iaitu selalu melakukan sesuatu tanpa fikir akan kesan dan akibatnya...
Kebiasaannya remaja yang bersikap begini...
Tapi, itu 'kebiasaannya', tidak semestinya pada umur pertengahan 20-an tidak ada yang berperangai impulsif..
Iaitu Aku...
Ya, aku memang impulsif yang menyusahkan orang lain...
Ya, aku sedar semua itu...
Dan aku sendiri tak tahu macam mana nak ubah...lol.

Aku memang dari dulu impulsif tapi tak lah seteruk sekarang...
Mungkin sekarang ni lagi teruk sebab aku dah tak luahkan perasaan kat sesiapa..
Sebab aku rasa macam useless je citer kat orang...

Apabila impulsif aku dah datang, maka banyaklah kes aku melarikan diri dari masalah...
hakhakhak..
bukan lari rumah, yeee...

Banyak kali aku cakap dengan kawan aku, memang malang lelaki yang nak kahwin dengan aku...
anything can happen..u know what i mean...lol...
Tapi aku rasa kematangan akan mematikan sikap impulsif nih...
Jadi, kesimpulannya aku tak matang lagi...hakhakhak...


p/s: am i crazy? i wonder. all people around me, already give up on me. I have only Him.