Sunday, 22 July 2012

Apabila pemain bola pakai baju biasa

Perbezaan penampilan mereka amatlah berbeza..
Bagaikan Bulan dan Tanah...
Ada kalanya aku sendiri tak kenal bila aku tengok gambar dorang pakai baju biasa...
Ada yang handsome...ada yang.. sukar dipercayai...


  • Mattia Valoti (dia ni memang kacak pun.pakai apa pun kacak)
 aku tak tahu kenapa dia suka kerutkan dahi dia. credit.

 ohhh sangat kakkoi~ nasib baik ko budak lagi.19 tahun beb.

  • Flamini.(orang tua nih)
any guy looks good in sunglasses though.
 
  •  Prince Boateng
what's up y'all. credit.
Peace yo~ I'm the new rapper. lol.
Aku rasa kalau dia tak jadi pemain bola dia mesti jadi rapper.
  • Dan yang ini pula siapa?
Neyo? Oh bukannnn.
 
Dia ialah Urby Emanuelson. credit.

  • Akhir sekali ialah ....

50 Cent? 50 Cent masuk Ac Milan?
Bukan Bukan. Dia adalah Sulley Muntari.selamat berpuasa Muntari kekek

P/s: Congratz Inter for winning Tim Cup. walaupun aku tak tengok.kekek.

credit: the other pictures from ac milan official facebook.

6 comments:

ஜ miss klanika ஜ said...

pemain bola muka lg komersial dr actor . huahua

ros maisara said...

muka actor semua muka tua..kekekek

Pengumpul Lirik Lagu said...

yg kedua nsem,,hhehe

http://www.kotak-lirik-lagu.com

F.A.R.A.H.W.A.H.E.D.A said...

saye x berapa minat bola... he he he...so tak kenal la awak suma suma tu... tapi yang 19 tahun tu not bad kay... heee.... ;)

ros maisara said...

pengumpul lirik, hahahaha serius?

Farah, kita pun bukannya kenal dorg sgt pun hakhakhak..yup dia mmg ensem tp budak lagi lah..haihh..

F.A.R.A.H.W.A.H.E.D.A said...

under age... a.k.a... anak ikan...lols...