Sunday 24 June 2012

Tak tahu apa yang kita Mahukan

"We may not know what we want,but we Must know what we Don't want" - Paolo Coelho
Aku memang tahu apa yang aku tak suka dan aku tak akan buat benda yang aku tak suka...
Masalahnya, aku tak tahu apa yang aku Nak...?
Lepas tuh, mulalah rasa jiwa dan diri ni macam tak ada matlamat hidup je...
Macam mana kita nak hidup dengan impian sedangkan kita tak tahu impian apa yang kita mahukan?
Aku hanya boleh berserah padaNya agar aku jumpa, 
...apa yang aku mahukan...

Sesuatu yang aku mahukan adalah sesuatu yang aku perlukan...
Bukan sesuatu kemahuan yang sekadar ikut hawa nafsu....

comel kan dia nih.kekeke. credit

6 comments:

F.A.R.A.H.W.A.H.E.D.A said...

kadang kadang in life kita tak tau apa yang kita mahukan bila kita jam... hu hu hu...

Unknown said...

perasaan tak tahu tuh,haishh, mmg xsukalah perasaan tuh

CIK TOM said...

aah la... ciktom slalu je tau yg tue n ini tak nak... tp bila tanya nak apa sebenarnya?? speechless....

F.A.R.A.H.W.A.H.E.D.A said...

betol... biler perasaan tak tau tu datang memang rasa sangat tak suka... sebab kita akan jadi blank...last last tak ley nak buat keputusan dengan betol atau tepat...

Unknown said...

cik tom,nampaknya kita smua serupa.. haih buntu buntu...

farah,waaaaa betulllllll...mmg nangis je bila xtau nak buat keputusan...hahahah...pastu nnti pikir,betul ke keputusan kita amek nih...haih..itulah yg sy tgh rasa skrg nih...nak tercabut dah jantung n mata nih...

Unknown said...

Hmm... selalu ada perasaan macam tu tapi life must go on :)