Tuesday, 12 June 2012

Sakit hati

Sakit hati ini perkara biasa yang berlaku setiap hari..
Tapi tahukah anda, hati ini akan terasa lebih sakit jika yang menyakitkan hati itu adalah orang yang kita sayang..

Jika orang asing yang sakitkan hati ini, kita sekadar gelak depan muka dia...
Sebab kita tahu, dia tu cuma orang asing, orang luar sahaja dan tak ada kena-mengena dengan kita...

Tapi sedarkah anda, hati ini akan lebih sakit jika kita tak dapat luahkan pada orang yang kita sayang tentang kenapa kita sakit hati dengan dia...
Lebih menyakitkan hati ini lagi apabila kita tahu, dia tak akan faham...

Penyelesaiannya kita lupakan apa yang kita sakit hati dengan dia..
Ok, setelah beberapa hari berlalu sakit hati itu hilang...
Tapi, dia buat lagi perkara yang menyakitkan hati itu...
Maka, hal ini tak lagi selesai....
Jadi, macam mana?
Lebih kita pendam, lebih panas lava gunung berapi kita nih...
Takut nanti terus meletus, tak boleh nak kawal dah...

Kesimpulannya, hmmmmmmm...itulah gunanya blog...LOL
Hati sedang emo.kekeke. credit

p/s:entry ini tak ada kena mengena dengan soal cinta...it's more to friendship.

4 comments:

CIK TOM said...

sabar ye yunk... jgn sakit2 hari.. bagus juga ada blog ni kan boleh jadi tempat luah perasaan..

ros maisara said...

Cik Tom,hehe itulah salah satu kegunaan blog nih

oh pocot said...

sabar ya...mungkin ada hikmah...jika pintu kebhgiaan ditutup, pintu kbhgiaan lain akan dibuka.. :-)

http://dzuandiey.com

ros maisara said...

Oh Pocot, itulah tengah mencari kesabaran..