Monday, 11 June 2012

Fesyen baju pelik atas padang

Ketika sedang syok menonton bola, Itali vs Sepanyol...
Tiba-tiba adikku...
"Kenapa lengan baju De Rossi sebelah pendek, sebelah panjang?"
Aku pun menjawab,
"Dia tarik lengan baju tu sampai ke atas lah tuh. Walaupun dia sengal tapi dia taklah gila"
Kemudian, kamera fokus pada De Rossi dan nyata serta jelas jersi yang dipakainya...
Maka sejak itu, aku terus tak boleh fokus dan asyik gelak je setiap kali tengok De Rossi..
Aku rasa dia dah makin sewel sejak diletakkan kat center back...
Ini pulak tatu dia. Beware of Being Tackled. saboo jelah.
taken from twitter.

Mungkin dia pakai baju macam tu sebab nak tutup tatu kat tangan dia..
Ada orang kata dia pernah pakai macam tu masa Roma..
Tapi macam nih..

Kekekeke...Apa-apa pun De Rossi memang main terbaikk punya malam tadi...
love him being matured now than before...
 

4 comments:

Mohammad Thaqib Mohd Zaki said...

Does the pictures edited? :D

ros maisara said...

no..he really wears the jersey like that

Hazmi Anas said...

aah..pelik sikit...

ros maisara said...

hazmi,bagi saya pelik banyak hehehe