Tuesday, 12 June 2012

Dia yang berubah atau Aku di takuk lama.

Ok ini tak ada kena-mengena dengan soal cinta...

Kadang-kala aku tertanya-tanya...
Sama ada dia yang sudah banyak berubah,
atau aku yang tak berganjak dari hidup aku yang lama..
Adakah perubahan dia tu buat aku tak terkejar?
Dan patutkah aku marah sebab dia berubah?
Dia bukan berubah ke arah keburukan...
Cuma, aku rasa macam dia semakin tak memahami aku, dan dia asyik meluahkan perasaan dia, asyik cerita pasal perasaan dia...
Aku tak kisah kalau dia nak meluahkan perasaan...
Cuma, aku rasa macam dia suka buat andaian sendiri pasal perasaan aku
dan aku rasa macam dia dah give up nak memahami aku...

Aku rasa aku yang salah..
Tapi aku tak tahu macam mana nak betulkan...
Sebab aku rasa, kalau aku luahkan apa yang aku fikir sekarang nih...
Aku rasa hubungan kita orang akan lebih teruk?..
Entahlah....

Hubungan sesama manusia nih, aku malas nak kusut-kusut...
Aku memang tak suka fikir benda yang kompleks...
AKu memang tak suka...Biasanya aku buat dek je...hahaha

Kadang-kala aku rasa aku lagi baik dengan kucing dari manusia...
ini kucing kakak aku.Curi jap letak kat blog nih.
aku ada kucing sendiri, tapi kucing aku tak photogenic kekek.

2 comments:

CIK TOM said...

ni problem dgn sape?? gaya ayat cam cinta tp 1st ayat dh remind xmengena dgn soal cinta..hehe...

mesti seseorang yg ros sayangkan :)

ros maisara said...

kekeke cik tom, biasalah masalah dengan manusia..itulah kalo dgn org yg kita sayang ni,kita lebih sensitif hehehe