Friday 5 April 2013

Hidup ini tidak selalu adil

Tiba-tiba buat pertama kalinya dalam hidup aku, aku mempersoalkan...
Apa itu Adil?
Wujudkah keadilan?....
Kalau keadilan tak wujud, mana mungkin wujud perkataan Keadilan, kannn...
Cuma, bila dah kita duduk dalam situasi yang malang, memang tak ada perkataan adil lah masa tuh..
SABAR~
Yup, memang kena SABAR~
Sifat perkauman, 'mempolitikkan' semua benda, itu perkara biasa yang terjadi,
Apabila umur korang dah melangkau lebih dari 23 tahun...
Ini aku cerita pasal tempat kerja lah....
Semua tempat memang begitu...
Apa yang aku boleh buat, aku buat kerja aku je...
yelah aku bukan bos, buat apa nak menyibuk kerja orang lain,kannn
Tapi itulah, kadang-kala kita terkena jugak tempias KeTidakAdilan nih...
 SABAR~
Itu je yang aku boleh buat..
Tiba-tiba aku rasa nak beli Boxing Reflex Ball tuh
Best woo, sambil lepaskan stress boleh jugak kuruskan lengan...
tiba2 wat iklan...hohoho