Showing posts with label g dragon. Show all posts
Showing posts with label g dragon. Show all posts

Thursday, 26 July 2012

Saya sedih lagi

hahaha sebenarnya aku sedang 'tersentap' dengan kata-kata orang...
orang itu pulak kawan aku sendiri....
Yang tak bestnya aku tak boleh beritahu orang lain kenapa aku tersentap...
dan aku pun tak boleh beritahu kenapa aku tak boleh beritahu...
hahahahah..
ya, aku memang suka mengkomplikasikan situasi yang mudah...
aku tengah mencari jalan untuk hilangkan perasaan tersentap nih...
ye lah, dengan kawan sendiri aku malas nak makan dalam lama-lama kan..
tak elok kan, buat rosak hati je...
tapi aku sedih ahhh...hahahahah
jadi, aku layan jiwang lagi...

Video nih adalah MashUp lagu Crying (Heo Young Saeng), Bad (Tablo), Obsession (GDragon), Love Song (Big Bang)


p/s:dah lama tak main game general command tuh.syok pulak.hahah